dimecres, 1 de juliol del 2015

SESSIÓ 1



Avui hem posat fil a l'agulla!! Hem conegut algunes eines digitals gratuïtes que ens permetran encetar el camí, o millor la travessa :), cap a un model de Flipped Classroom...
La primera presa de contacte ha estat prèvia a l'inici del curs. Mitjançant un Avatar creat des de VOKI els professors ens han donat la benvinguda al curs. Com veieu jo també he provat de crear un avatar per donar la benvinguda al bloc. És molt intuïtiu i fàcil de crear..

També, abans de la classe vam veure un vídeo explicatiu sobre Flipped Classroom que formulava preguntes les quals permetien la interacció amb el professor del curs (l'eina utilitzada és EDPUZZLE)

VOKI  http://www.voki.com/                                         EDPUZZLE: https://edpuzzle.com/

Un cop a l'aula  hem pres contacte amb algunes eines 2.0 i hem comentat l'aplicació que podia tenir a l'aula. Aquestes en són algunes..  

SOCRATIVE: Genial per crear qüestionaris de resposta múltiple, V/F.. i enregistrar les respostes.
http://www.socrative.com/


KAHOOT: Joc de preguntes a contra rellotge!! Cal un canó o pissarra digital x projectar les preguntes (l'alumnat només veu les possibles respostes). Les respostes es poden descarregar..



PADLET: Eina que permet crear posters, afegir opinions i comentaris, plasmar una pluja d'idees. Molt visual..  https://es.padlet.com/


Aquest és el meu suro ...  Hem creat un suro a mode de presentació personal ..


4 comentaris:

  1. Ostres! Quin diari de bitàcora més exhaustiu! No t'has deixat res per explicar....molt bé! Ànims!
    Per cert, l'avatar del gall d'indi molt xulo...llàstima que el meu nivell d'anglès no permeti entendre que diu...

    ResponElimina
  2. Quin gust el teu bloc!
    Súper ben explicat i organitzat.
    M'ha agradat molt!

    ResponElimina
  3. Realment te l'has treballat molt amb les imatges.

    ResponElimina
  4. M'ha encantat, ets una artista! Per cert, jo vaig visitar l'Índia al meu viatge de noces, així que entenc el teu somni... El Taj Majal és simplement AWESOME!

    ResponElimina